Projekti harri PÖYTÄKIRJA 3.9.2007 Aika ja paikka 3.9.2007 klo 16:15 Sali A219 Tietojenkäsittelytieteen laitos (Exactum) Gustaf Hällströmin katu 2b, Helsinki Osallistujat Mikko Heinonen Petri Kinnunen Lasse Leino Anne Pääkkö Minna Ulmala Aleksi Yrttiaho, ohjaaja Asialista 1. Kokouksen avaus 2. Esittely 3. Roolien jako - Projektipäällikkö ja varaprojektipäällikkö Projektipäällikkö Lasse Leino Varaprojektipäällikkö Anne Pääkkö - Vaatimusmäärittelyvastaavaa Minna Ulmala - Suunnitteluvastaava Anne Pääkkö - Dokumentti- ja koodivastaava Petri Kinnunen - Testausvastaava Mikko Heinonen 4. Projektin nimeäminen Projektin nimeksi päätettiin harri. 5. Työjärjestys - Projektipäällikkökoulutus Ohjaaja kertoi että projektipäällikkökoulutus pidetään 12.9. klo 12-13 huoneessa A319 - Tapaamiset Projektipäällikkö varaa salit ma 14:30 - to 08:15 - Vaadittavat tuotokset - Prosessimalli - Tuntikirjanpito Ohjaaja luo tunnukset tuntikirjanpito järjestelmään. 6. Sopimusasiat Ohjaaja kehotti tutustutumaan ohtu-sopimuspohjaan ja GPL ja LGPL lisensseihin. 7. Tutkimukseen osallistuminen Ryhmä päätti osallistua tutkimukseen. Projektipäällikkö ottaa yhteyttä tutkija Marko Ikoseen. 8. Muut asiat Kukin tutustuu oman vastuualueeseensa. Kukin miettii vaatimusmäärittelyssä tarvittavia kysymyksiä. Vaatimusmäärittelyvastaava: Ottaa yhteyttä Harri Laineeseen ja sopii vaatimusmäärittelypalaverista. Laatii rungon vaatimusmäärittelypalaverin tärkeimmistä kysymyksistä. Selvittää, jos Moodle oppimisympäristöä voisi käyttää ryhmätyöympäristönä.