myva - kokous PÖYTÄKIRJA 29.5.2007 Aika ja paikka 29.5.2007 klo 8:00 Sali A219 Exactum Gustaf Hällströmin katu 2b, Helsinki Osallistujat Diakite Jaana Kristiina Hynönen Teemu Tuomas Nordgren Lasse Mikael, sihteeri Somerma Sampsa Juhana, puheenjohtaja Suominen Jari, ohjaaja Vuorio Petri Asialista 1. Kokouksen avaus Puheenjohtaja avasi kokouksen klo 8.01 2. Edellisen kokouksen pöytäkirjan hyväksyminen Kokous päätti hyväksyä edellisen kokouksen pöytäkirjan. 3. Edellisen kokouksen tehtävät - Vaatimusmäärittelydraftin aloitus Työstäminen aloitettu, käyttötapaukset siirretty dokkariin. - Dokumentaatioon tutustuminen Kaikki tutustuneet itsenäisesti - Käyttöliittymän työstöä Kälistä paperiprotoja, ei tehty loppuun asti. Keskustelua kälistä. Käliä demottiin Jarille kokouksessa. Ryhmän pointteja: - voisi rajoittaa sitä kuinka paljon asiakkaita näkyy kerralla - lisäyksessä automaattinen haku samannimisten havaitsemiseksi - aktiviinen asiakas voitaisiin merkitä esim. värittämällä rivi - kiireelliset tehtävät heti saatavilla - mahdollisuus palauttaa käsitelty asiakas aktiiviseksi Jarin kommentit: - tilaa käytetty niukasti - tabit voi unohtaa aluksi, kaikki info A3:lle - historia hyvä asia (voisi olla mahd. koko kampanjan historia) - listoja voisi olla monta samalla näytöllä - tabit voisi korvata filtteriruksibokseilla (eli myyjä voi valita mitä tietoa näytetään) - kampanjapäällikön oikeudet? 4. Uudet tehtävät / jatkuvat tehtävät - vaatimusanalyysi draftin työstö - jatkuu yhä - perjantaille suunnitelma vaatimusdokkarin muodosta - käyttöliittymän työstö - asiakastapaaminen ke 30.5 klo 16 - ryhmätapaaminen kälin työstämiseksi to 31.5 klo 16 - mahdollisia muita tehtäviä - petri kirjoittaa Latexista pienen oppaan tärkeistä asioista - projektin laitteisto, vaatimukset ja sanasto projektisuunnitelmaan - resurssit tulisi mainita dokumentaatiossa (kotihakemiston polku, kotisivut) 5. Muut asiat make ps -komento tekee nätin vihon dokkareista. Huomioitiin, että projektiaikataulu ei laske viikonloppuja työpäiviksi. Vaatimusdokkarin draftin läpikäynti siirretään: pe 8.6 -> to 7.6 klo 16. Sovittiin, että kriittisille tehtäville määrätään myös varamies. 6. Kokouksen päättäminen Puheenjohtaja päätti kokouksen klo 9.07