OPINTOPIIRIN YHTEINEN ARVIO OMASTA TOIMINNASTAAN TEHTÄVÄN RATKAISUSSA Kyselyllä on kaksi tarkoitusta: (1) kerätä tietoa tehtävien tekemisen onnistumisesta opintopiireissä ja (2) auttaa opintopiiriä oman toimintansa parantamisessa. Arvostamme lyhyitä vastauksia, joihin olennainen on kiteytetty. Pyrkikää olemaan avoimia. Kiitos! KURSSIN TUNNISTETIEDOT (TÄYTETÄÄN VALMIIKSI OPISKELIJOILLE) 1. Tietorakenteet, kevät 2004 2. Tehtävä, jota arvio koskee. OPINTOPIIRIN JÄSENTEN PERUSTIEDOT 1. Opintopiirin jäsenten nimet - jos opintopiirin jäsenillä on ollut erilaisia tehtäviä (kuten puheenjohtaja, kokoonkutsuja, sihteeri yms.), niin ilmaiskaa tehtäväjako. OPINTOPIIRIN TOIMINTA 1. Kuinka monta kertaa tapasitte kasvotusten? Missä? 2. Mitä muita viestimiä (sähköposti, puhelin jne.) käytitte? 3. Osallistuivatko kaikki ryhmän toimintaan vähintään tyydyttävästi? OPINTOPIIRIN TOIMIVUUS RYHMÄNÄ 1. Toimiko ryhmä hyvin? Jos toimi, niin mistä arvelette sen johtuvan. Jos ei, niin mistä arvelette toimimattomuuden johtuvan. 2. Miten aiotte parantaa ryhmän toimintaa? TEHTÄVÄ 1. Oliko tehtävä laajuudeltaan sopiva? Ellei, oliko se liian laaja vai suppea? 2. Oliko tehtävän vaikeusaste sopiva? Ellei, oliko se liian vaikea vai helppo? 3. Oliko opintopiirin jäsenillä riittävästi pohjatietoja, joiden varaan uuden oppiminen rakentui? 4. Saitteko riittävästi tietoja (1) opettajilta ja (2) oppimateriaaleista tehtävän tekemiseen?