Yliopiston etusivulle Suomeksi På svenska In English
Helsingin yliopisto Tietojenkäsittelytieteen laitos

Tietojenkäsittelytieteen laitos

Keskustelutilaisuus yliopistouudistuksesta Kumpulan kampuksella

Uusi yliopistolaki on parhaillaan lausuntokierroksella. Lakimuutoksen yhteydessä Helsingin yliopisto haluaa kehittää toimintaansa ja tehdä omia uudistuksia. Miten yliopistolaki ja sisäiset muutokset vaikuttavat yliopistolaisten työhön ja opiskeluun? Tule kuulemaan ja keskustelemaan yliopistouudistuksesta! Rehtori Thomas Wilhelmssonin kuulemis- ja keskustelutilaisuudet yliopistouudistuksesta.

Kumpulan kampuksella tilaisuus järjestetään perjantaina 26.9. klo 11.00 - 13.00 Exactumissa salissa A111.

Rehtorin lisäksi keskustelemassa ovat professori Hannu Saloniemi ja projektinjohtaja Ulla Mansikkamäki sekä muita uudistuksen kannalta keskeisiä virkamiehiä.

Tilaisuuden ohjelma:

- rehtori Thomas Wilhelmsson alustaa uudesta yliopistolaista ja yliopistouudistuksen vaikutuksista Helsingin yliopistossa

- yleisön kysymykset ja keskustelu

Yleisöllä on mahdollisuus lähettää yliopistouudistukseen liittyviä kysymyksiä etukäteen osoitteeseen annamari.puhakka@helsinki.fi . Ennakkokysymykset pyydetään lähettämään viimeistään kaksi päivää ennen tilaisuutta. Mainitse viestissä, minkä kampuksen tilaisuutta varten kysymys on lähetetty.

Kaikki yliopistolaiset, tervetuloa!

Katso Almasta muiden kampuksien keskustelutilaisuuksien ajankohdat: https://alma.helsinki.fi/doclink/132642