1. Miten kurssi tukee minua ammattitaitoni kehittämisessä? - Mitä maisterin ammattitaitoon kuuluu? - Mitä näistä asioista voin työstää TIKI-kurssilla? - Mitkä muut kurssit täydentävät? Kirjaa paperille ja palauta 2. luennon alussa luentosalin ikkunalaudalle laatikkoon tai luennoijan huoneen ovenpieleen ennen luentoa. Näistä laadintaan yhteenveto salin seinälle. Paperit voivat olla nimettömiä. 2. Omakohtainen taito- ja tietotavoite kurssille? Voit pohtia esimerkiksi tietosisältöjä, työprosesseja, arviointitaitoja, kirjoittamisasenteita, palautteen hankkimista ja vastaanottoa, täiden organisointia ja vastuullisuutta omasta työstä, kommunikointia yms. Kirjaa tavoitteesi! Keskustele tavoitteistasi ohjaajasi ja ryhmäläistesi kanssa, kysele aktiivisesti luennolla. Käytä kirjattuja tavoitteita omatoimisesti edistymisesi mittarina, myös esim. gradua työstäessäsi. Päivitä listaa tarpeen mukaan. Näitäkin sopii palauttaa luennolla laatikkoon. 3. Täytä luennolla jaettu itsearviointilomake ja laske kuhunkin osioon summapisteet valmiiksi. Palauta summalomake luennoijalle 2. luennon alussa luentosalin ikkunalaudalle laatikkoon tai luennoijan huoneen ovenpieleen ennen luentoa. Näistä laaditaan yhteenveto salin seinälle. Paperit voivat olla nimettömiä. Tutustu myös lomakkeen mukana oleviin tulkintaohjeisiin. 4. Käytä korkeintaan 10 minuuttia tasokoetehtävän parissa. Älä käytä mitään lähdemateriaalia. Palauta lomake seuraavan luennon alussa (halutessasi nimettömänä).