Uuden Lyyra-maksutavan aloitus siirtyy ensi vuoden puolelle

Uudistuksen aikataulu / päivitetty 24.10.2012

Rahan lataaminen Lyyra-korteille verkossa ja ravintoloiden kassoilla loppuu 31.10.2012. Lyyra-kortilla maksaminen päättyy ravintoloiden omien päätösten mukaan syksyn aikana, kuitenkin viimeistään 31.12.2012.

Rahan lataamisen sekä Lyyra-maksamisen päättyminen koskee kaiken värisiä ja mallisia Lyyra-kortteja, Lyyra-ISIC -kortteja, henkilökunnan Lyyra-kortteja sekä vanhoja UniCard-kortteja.

HYY Ravintolat / UniCafe-opiskelijaravintolat

UniCafe-opiskelijaravintoloissa Lyyra-kortilla maksaminen päättyy seuraavasti:

30.11.2012 nykyinen Lyyra-maksaminen loppuu suurimmassa osassa UniCafeita. Lyyra-maksaminen voi loppua jo aikaisemmin niissä ravintoloissa, joihin uusi kassajärjestelmä on asennettu ennen 30.11. Suurissa ravintoloissa vähintään yksi kassalinja toimii Lyyra-maksamiseen 30.11. saakka. Lyyra-alennuksen saavat marraskuusta alkaen (kortin saldon loppumisen jälkeen) kaikki opiskelijat myös Lyyra-korttia näyttämällä 31.1.2013 asti.

Uuden Lyyra-maksutavan aloitus siirtyy ensi vuoden puolelle
Uusi kontaktiton Lyyra-maksaminen otetaan laajasti käyttöön suunnitelmista poiketen vuoden 2013 puolella. Viivästyminen johtuu siitä, että uutta maksamista tukevien maksupäätteiden ohjelmistopäivitykset ovat kesken. Tällä hetkellä uutta maksutapaa testataan muutamissa rajatuissa pilottikohteissa. Vanha Lyyra-maksaminen poistuu käytöstä aiemmin ilmoitetun aikataulun mukaisesti viimeistään vuoden loppuun mennessä.

Lyyra-kortin tyhjentäminen

Toivomme, että käytät Lyyra-korttisi saldon loppuun syksyn aikana. Jos se ei onnistu, kortille ladatut rahat voi saada takaisin Lyyran sivuilla olevalla rahanpalautuslomakkeella.

Lähetä lomake joko sähköpostitse osoitteeseen info (a) lyyra.fi tai postitse osoitteeseen:

Oy Suomen Lyyra Ab
Asiakaspalvelu