HY:n Opettajien akatemian perustajajäsenet on valittu, joukossa laitoksemme Matti Luukkainen

Opettajien akatemian 30 perustajajäsentä on valittu. Valitut opettajat edustavat yliopiston erinomaista opetuskuntaa laajasti. Heidän ansiot ja vahvuudet opettajina ovat erilaisia ja tuovat hienosti esiin osaamisen kirjon ja erilaisia opettajaprofiileja. Yhteistä kaikille valituille on innostus opetukseen ja sen kehittämiseen sekä hyvien käytäntöjen edistämiseen. Heitä kuvaillaan motivoituneiksi ja läsnäoleviksi opettajiksi ja opetuksen kehittäjiksi, joille opiskelijat ja heidän oppiminen ovat jatkuva innostuksen lähde. Kuten yhdessä palautteessa todetaan, he "kokevat kehittyvänsä opiskelijoidensa kanssa"

Isot onnentoivotukset Matille!

Muut jäsenet ja rehtorin päätös, jossa kustakin valitusta esitetyt perustelut.

30.01.2013 - 18:25 Jaakko E Kurhila