Laitos hakee opiskelijoita tutkijalinjalle

Tietojenkäsittelytieteen laitoksen tutkijalinja on suunnattu ensisijaisesti ensimmäisen tai toisen vuoden opiskelijoille, jotka tähtäävät perusopintojen nopeaan suorittamiseen ja ovat kiinnostuneita sen jälkeisistä jatko-opinnoista. Tutkijalinjalle haku on käynnissä 31.5. asti, ja mukaan otetaan vuosittain 5-10 opiskelijaa.

Tutkijalinjalaisille tarjotaan muun muassa

• henkilökohtaista ohjausta opinnoissa uran kannalta mielekkääseen suuntaan
  • mahdollisuus suorittaa ylimääräinen harjoitustyö tutkimusryhmässä
  • mahdollisuus osallistua alan tieteellisiin konferensseihin Suomessa ja pohjoismaissa
  • pääsy tutkijalinjalaisten omaan huoneeseen Exactumissa 24/7
  • lenovo thinkpad tai dell -kannettava tietokone lainaan määräajaksi.

Sinä hyvän opiskelumotivaation ja -menestyksen omaava fuksi tai toisen (tai kolmannen) vuoden opiskelija. Tulit tänne tekemään tiedettä, mutta et ole aivan varma, mistä aloittaa. Sinulle avautuu nyt mahdollisuus päästä aidosti tutustumaan ja osallistumaan tutkimuksen tekoon laitoksellamme häkellyttävän hienolla tavalla.

Mitä vielä odotat? Lue lisää tutkijalinjalasta ja löydä hakuohjeet tutkijalinjan sivulta osoitteesta http://www.cs.helsinki.fi/opiskelu/tutkijalinja

13.05.2013 - 09:59 Hannu Toivonen