Kiinnostaako venäjän kieli ja vaihto-opiskelu Venäjällä?

Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan Venäläiseen teetupaan keskiviikkona 9.10. klo 16.15 alkaen (Kielikeskus, Fabianinkatu 26).

Tarjolla on teetä ja tietoa vaihtomahdollisuuksista Venäjälle sekä Kielikeskuksen venäjän kielen kurssitarjonnasta. Paikalla on edustajia Kansainvälisen vaihdon palveluista, Kielikeskuksesta ja Venäjällä vaihdossa olleita Helsingin yliopiston opiskelijoita sekä täällä vaihdossa olevia venäläisiä opiskelijoita.

Jatko-opiskelija Laura Lyytikäinen kertoo oman tarinansa siitä miten venäjän kielen opiskelijasta tuli Venäjän tutkija. Suomi-Venäjä-seuran kulttuurisihteeri Merja Jokela puolestaan kertoo venäjän kielen merkityksestä hänen työurallaan. Luvassa on myös vaihdossa vähän aikaa sitten olleiden alumnipuheenvuoro siitä, millaista on opiskella oikeus- tai taloustieteitä Venäjällä. Ääneen pääsevät myös Helsingissä vaihdossa olevat venäläiset opiskelijat.

Voit jutella - vaikka venäjäksi – vaihto-opiskelijoiden ja Kielikeskuksen venäjän opettajan kanssa Venäjästä ja Venäjällä opiskelusta. Halukkaat voivat myös kurkata kielten itseopiskelutiloihin oppimiskeskus Aleksandriassa.

Kiinnostaako sinua Petroskoi, Izhevsk, Kazan, Moskova vai Pietari..? Valinta on sinun.

Teetarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumisia 6.10. mennessä.
Lisätiedot ja linkki ilmoittautumiseen Flammassa:

********************

Raisa Asikainen, opiskelijavaihdon koordinaattori
Helsingin yliopiston kahdenväliset kohteet: Aasia, Afrikka, Lähi-itä,
Venäjä, Ukraina ja Serbia
Ohjelmakohtainen erityisneuvonta ma klo 12.30-15.00 ja ke klo 10.00-12.30, muulloin sopimuksen mukaan.
Puh. 09 191 22241
E-mail: ulkomaillaopiskelu@helsinki.fi

Kv-vaihdon vastaanotto päärakennuksessa, Fabianinkatu 33, 1. krs.
Yleisneuvonta ma-to klo 10.00-15.00.
*** Katso poikkeukset vastaanottoajoissa Flammasta:  https://flamma.helsinki.fi/fi/HY1001713
Vastaanottoaikaan ei tarvitse ajanvarausta, tervetuloa!

30.09.2013 - 09:01 Antti-Pekka Tuovinen