2 tutkijatohtorin paikkaa Digital Humanities -alalla

Kansalliskirjasto on Suomen suurin ja vanhin tieteellinen kirjasto, joka vastaa kansallisen julkaisuperintömme ja ainutlaatuisten kokoelmiensa kartuttamisesta, kuvailusta, säilyttämisestä ja käyttöön asettamisesta. Lisäksi Kansalliskirjasto toimii koko kirjastokentän valtakunnallisena palvelu- ja kehittämislaitoksena. Kansalliskirjasto on myös yksi Helsingin yliopiston suurimmista erillisistä laitoksista.

Kansalliskirjaston digitointi- ja konservointikeskus hakee nyt

2 TUTKIJATOHTORIA

määräaikaisiin työsuhteisiin Mikkeliin 31.12.2014 saakka. Tehtävissä on 4 kuukauden koeaika. Tutkijatohtorien työ liittyy Digital Humanities -alaan. Työ sisältää tekstinlouhintaan ja digitoitujen aineistojen uudelleenkäyttöön liittyvää tutkimusta.

Tehtävien hakuaika päättyy 16. tammikuuta 2014. Lisätietoja tehtävistä ja hakuprosessista löytyy yliopiston rekrytointisivuilta osoitteesta http://www.helsinki.fi/rekrytointi/index.html?id=79013.

09.01.2014 - 17:03 Pirjo Moen
09.01.2014 - 15:40 Pirjo Moen