Opetus- ja tutkimushenkilöstön jäsen: päivitä Tuhat-tietosi

Vakituisessa työsuhteessa olevaa opetus- ja tutkimushenkilöstöä pyydetään saattamaan ajan tasalle Tuhat-tietokannassa olevat tiedot 11.1.2016 mennessä.

Tiedoista on tarkoitus koostaa dekaaneille tai erillisten laitosten johtajille raportti tiedekunnan tai laitoksen henkilöstön osalta. Tietoja käytetään työsopimuslain tarkoittamissa uudelleensijoitus- ja takaisinottotilanteissa kokonaisarvioinnin osana, mikäli yliopisto joutuu yt-neuvottelujen päätyttyä irtisanomaan opetus- ja tutkimushenkilöstöön kuuluvia työntekijöitä.

Opetus- ja tutkimushenkilöstön osalta painotetaan erityisesti korkeatasoista opetus-, tutkimus sekä julkaisutoimintaa, tutkijakoulutukseen osallistumista, täydentävän rahoituksen hankkimista sekä osallistumista kansainväliseen toimintaan ja yhteiskunnalliseen vuorovaikutukseen.

Ohjeet tietojen tallentamiseen

Tukea järjestelmän käyttämiseen saa myös laitosten TUHAT-yhdyshenkilöiltä

04.11.2015 - 09:48 Pauliina M J Pajunen
04.11.2015 - 09:47 Pauliina M J Pajunen