"Uni Material Bank" nyt julkaistu!

Kaikille yliopistolaisille avoimen Uni Material Bank –materiaalipankin ensimmäinen versio on nyt julkaistu. Materiaalipankkiin pääset osoitteesta unimaterialbank.unigrafia.fi. Yleinen materiaalipankki toimii ainoastaan yliopiston verkossa eli yliopistolaiset eivät tarvitse erillistä sisäänkirjautumista.

Uni Material Bankista löydät

• Kuvia yliopiston toiminnasta ja tiloista
  • Logodomainen logot ja aineistopohjat
  • Yliopiston Powerpoint-esittelymateriaalit
  • Linkit yliopiston PR- ja lahjatuoteverkkokauppaan sekä Unigrafian verkkokauppaan.

Esittelymateriaalit, logot ja aineistopohjat löytyvät toistaiseksi edelleen myös Flammasta ja Logodomainista. Materiaalipankkia kehitetään ja sen sisältöjä laajennetaan myös lanseerausvaiheen jälkeen. Materiaalipankkia ylläpitää Viestintä ja yhteiskuntasuhteet yksikkö yhteistyössä Unigrafian kanssa.

Viestintä ja yhteiskuntasuhteet yksikön yliopiston sisäisille yhteistyöverkostoille voidaan jakaa myös laajempia henkilökohtaisia käyttöoikeuksia, joilla saa käyttöönsä lisämateriaaleja työnsä tueksi.  Käyttöoikeuksia voi kysyä uhbrand@helsinki.fi.

16.11.2015 - 14:59 Pauliina M J Pajunen
16.11.2015 - 14:57 Pauliina M J Pajunen