Game Engine Architecture
4
Ohjelmistojärjestelmät
Syventävät opinnot
Game technology, engine architecture & implementation. C++ programming techniques in a games context. Prerequisites: Introduction to Game Programming, C/C++. Course book: J.Gregory: Game Engine Architecture (2nd ed., 2014).
Koe
02.03.2011
16.00
A111
Vuosi | Lukukausi | Päivämäärä | Periodi | Kieli | Vastuuhenkilö |
---|---|---|---|---|---|
2011 | kevät | 19.01-25.02. | 3-4 | Englanti | Juha Vihavainen |
Luennot
Aika | Huone | Luennoija | Päivämäärä |
---|---|---|---|
Ke 14-16 | D122 | Juha Vihavainen | 19.01.2011-25.02.2011 |
Pe 12-14 | D122 | Juha Vihavainen | 19.01.2011-25.02.2011 |
Harjoitusryhmät
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
To 12-14 | B222 | Zachary Laster | 24.01.2011—25.02.2011 |
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
Pe 10-12 | B222 | Zachary Laster | 24.01.2011—25.02.2011 |
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
To 14-18 | B221 | Zachary Laster | 14.03.2011—29.04.2011 | (project) |
Due to limited resources, the attendance to the course may need to be restricted.