Game Engine Architecture

582662
4
Ohjelmistojärjestelmät
Syventävät opinnot
Game technology, engine architecture & implementation. C++ programming techniques in a games context. Prerequisites: Introduction to Game Programming, C/C++. Course book: J.Gregory: Game Engine Architecture (2nd ed., 2014).

Koe

02.03.2011 16.00 A111
Vuosi Lukukausi Päivämäärä Periodi Kieli Vastuuhenkilö
2011 kevät 19.01-25.02. 3-4 Englanti Juha Vihavainen

Luennot

Aika Huone Luennoija Päivämäärä
Ke 14-16 D122 Juha Vihavainen 19.01.2011-25.02.2011
Pe 12-14 D122 Juha Vihavainen 19.01.2011-25.02.2011

Harjoitusryhmät

Group: 1
Aika Huone Ohjaaja Päivämäärä Huomioitavaa
To 12-14 B222 Zachary Laster 24.01.2011—25.02.2011
Group: 2
Aika Huone Ohjaaja Päivämäärä Huomioitavaa
Pe 10-12 B222 Zachary Laster 24.01.2011—25.02.2011
Group: 3
Aika Huone Ohjaaja Päivämäärä Huomioitavaa
To 14-18 B221 Zachary Laster 14.03.2011—29.04.2011 (project)

Due to limited resources, the attendance to the course may need to be restricted.