Game Engine Architecture
4
Ohjelmistojärjestelmät
Syventävät opinnot
Game technology, engine architecture & implementation. C++ programming techniques in a games context. Prerequisites: Introduction to Game Programming, C/C++. Course book: J.Gregory: Game Engine Architecture (2nd ed., 2014).
Koe
03.03.2015
09.00
B123
Vuosi | Lukukausi | Päivämäärä | Periodi | Kieli | Vastuuhenkilö |
---|---|---|---|---|---|
2015 | kevät | 14.01-20.02. | 3-3 | Englanti | Juha Vihavainen |
Luennot
Aika | Huone | Luennoija | Päivämäärä |
---|---|---|---|
Ke 14-16 | C222 | Juha Vihavainen | 14.01.2015-20.02.2015 |
Pe 12-14 | C222 | Juha Vihavainen | 14.01.2015-20.02.2015 |
Harjoitusryhmät
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
Pe 14-16 | B119 | Zachary Laster | 19.01.2015—20.02.2015 |
Yleistä
See the home page http://www.cs.helsinki.fi/u/vihavain/k15/GEA/index.html
For exercises, see the page: http://www.cs.helsinki.fi/u/vihavain/k15/GEA/exercises.html