Introduction to Game Programming
5
Ohjelmistojärjestelmät
Aineopinnot
Introduction to 2D/3D graphics, game algorithms and techniques. Course book: S.Madhav: Game Programming Algorithms and Techniques. Addison-Wesley, 2014.
Koe
19.12.2016
17.00
A111
Vuosi | Lukukausi | Päivämäärä | Periodi | Kieli | Vastuuhenkilö |
---|---|---|---|---|---|
2016 | syksy | 02.11-16.12. | 2-2 | Englanti | Juha Vihavainen |
Luennot
Aika | Huone | Luennoija | Päivämäärä |
---|---|---|---|
Ke 14-16 | CK112 | Juha Vihavainen | 02.11.2016-16.12.2016 |
Pe 12-14 | CK112 | Juha Vihavainen | 02.11.2016-16.12.2016 |
Harjoitusryhmät
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
Ke 16-18 | C222 | Valtter Taipale | 07.11.2016—16.12.2016 |
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
Pe 14-16 | D123 | Valtter Taipale | 07.11.2016—16.12.2016 |
Information for international students
See the course home page: http://www.cs.helsinki.fi/u/vihavain/s16/IGP/