vaniljainen
mansikka-aprikoositytekakku
pohja
munaa
sokeria
vehnjauhoja
leivinjauhetta
vaniljakiisseli
kevytmaitoa
kuohu-
tai
vispikermaa
sokeria
maissitrkkelysjauhoja
maizena
keltuaista
vaniljasokeria
tyte
aprikoosihilloa
aprikooseja
tuoreita
mansikoita
kostutus
sitruunanmehua
vett
koristeluun
kuohu-
tai
vispikermaa
sokeria
vaniljasokeria
tuoreita
mansikoita
valkosuklaata
vatkaa
munat
ja
sokeri
vaahdoksi
sekoita
leivinjauhe
vehnjauhoihin
ja
siivili
seos
munasokerivaahtoon
varovasti
sekoittaen
kaada
taikina
voideltuun
ja
korppujauhotettuun
kakkuvuokaan
halkaisija
cm
paista
asteisessa
uunissa
noin
minuuttia
tarkista
kypsyys
tikulla
kumoa
pohja
sekoita
maito
kerma
sokeri
ja
maissitrkkelysjauhot
kattilassa
keit
pari
minuuttia
koko
ajan
sekoittaen
kiisselist
pit
tulla
melko
paksua
ota
kattila
liedelt
ja
vatkaa
keltuaiset
kiisseliin
kaada
kiisseli
vlittmsti
kulhoon
ja
mausta
se
vaniljasokerilla
jhdyt
kiisseli
kylmss
vesihauteessa
tai
jkaapissa
leikkaa
kakku
kolmeen
osaan
kostuta
levyt
vedell
laimennetulla
sitruunanmehulla
levit
alimmaiselle
kakkulevylle
ohut
kerros
aprikoosihilloa
ja
puolet
vaniljakiisselist
levit
kiisselin
plle
viipaloidut
mansikat
tyt
toinen
vli
samalla
tavalla
mutta
levit
kiisselin
plle
valutetut
ja
kuutioidut
aprikoosit
kostuta
kansilevy
anna
kakun
kostua
jkaapissa
muutamia
tunteja
mielelln
yn
yli
sulata
valkosuklaa
mikrossa
tai
vesihauteessa
levit
suklaa
lastalla
ohueksi
kerrokseksi
leivinpaperin
plle
anna
suklaan
jhmetty
jkaapissa
leikkaa
kovettuneesta
suklaasta
hieman
kakkua
korkeampia
lastuja
ja
pane
ne
jkaappiin
odottamaan
koristelua
vatkaa
kerma
vaahdoksi
ja
mausta
se
sokereilla
levit
kerma
kakun
pinnalle
ja
reunoille
koristele
mansikoilla
ja
kakun
reunat
valkosuklaalastuilla
