raparperi-mansikkatorttu
omena-kanelimuromysli
voita
tai
margariinia
tyte
raparperipaloja
vett
sokeria
kanelia
isokokoisia
mansikoita
liivatelehte
flora
vanillaa
rahkaa
sokeria
omenatysmehua
jauha
mysli
hienoksi
monitoimikoneessa
sulata
rasva
ja
lis
myslimurujen
joukkoon
laita
leivinpaperi
irtopohjavuoan
halk
noin
cm
pohjalle
ja
kiinnit
rengas
leikkaa
ylimrinen
paperi
pois
levit
mysliseos
tasaisesti
vuoan
pohjalle
laita
raparperipalat
vesi
ja
sokeri
kattilaan
keit
vlill
sekoittaen
kypsksi
lhes
soseeksi
mausta
kanelilla
jhdyt
leikkaa
mansikat
pitkittin
osaan
vuoraa
irtopohjavuoan
reunat
viipaloiduilla
mansikoilla
asettamalla
mansikat
vieri
viereen
leikkuupinta
vuoan
reunaa
vasten
jt
muutama
tortun
koristeeksi
nosta
kylmn
liota
liivatelehti
runsaassa
kylmss
vedess
vhintn
minuuttia
vaahdota
flora
vanilla
sekoita
rahka
jhtyneen
raparperiseoksen
joukkoon
ja
sekoita
se
flora
vanilla-vaahtoon
mausta
sokerilla
kuumenna
omenamehu
ja
sulata
siihen
mahdollisimman
tarkoin
puristetut
liivatelehdet
lis
seos
vhn
jhtyneen
raparperiseoksen
joukkoon
kaada
seos
vuokaan
peit
kelmulla
ja
anna
hyyty
kylmss
vhintn
tuntia
tai
yn
yli
koristele
pinta
viel
muutamalla
mansikalla
kcal
kj
proteiinia
rasvaa
