TKO-äly ja Suomen kovimmat firmat järjestävät yhteistyössä rekrytointitapahtuman 14.12.2016

Tervetuloa Helsingin yliopiston tietojenkäsittelytieteen opiskelijajärjestön TKO-älyn ja Suomen kovimpien firmojen yhteistyössä järjestämään rekrytointitapahtumaan! Tapahtuma valtaa Exactumin käytävät, luentosalit ja luokkahuoneet keskiviikkona 14.12.2016 kello 12.00 alkaen sisältäen kiinnostavia luentoja ja workshopeja, unohtamatta myöskään yritysten esittelypisteitä Exactumin käytävillä.

Tapahtumassa ovat mukana Elisa-Appelsiini, CGI, Futurice, Procountor, Reaktor, SC5, Solinor, Solita, Eficode, Gofore ja Smartly.io. Luentojen ja workshopien aikataulu on nähtävillä osoitteessa http://rekry.tko-aly.fi/.

Iltapäivällä järjestetään kaikille firmoille yhteinen Rekry Speed Dating -workshop, jossa pääset valloittamaan osallistuvien yritysten edustajat ja varmistamaan itsellesi unelmiesi työpaikan. Virallisen osuuden jälkeen tapahtuma huipentuu klo 19.30 alkaviin Reaktorin sponsoroimiin jatkobileisiin, joihin kuuluvat myös ilmaiset tarjoilut. Jatkot ovat vain päivän tapahtumiin osallistuneille ja lippuja on rajoitetusti.

Haluatko mukaan Rekry Speed Datingiin? Ilmoittautuminen aukeaa torstaina 8.12. kello 15.00, joten vielä on hieman aikaa kiilloitella LinkedIn ja GitHub -profiileja ja kirjoitella rekrytoijat hurmaavat iskurepliikit valmiiksi. Workshopissa tapahtumaan osallistuvat yritykset on jaettu kahteen osaan, joten voit valita näistä kahdesta juuri sinulle kiinnostavimmat firmat, tai osallistua kumpaankin. Jako on seuraava:

Lisää tietoa: http://rekry.tko-aly.fi/.

Kysymykset tapahtumasta voi osoittaa TKO-älyn yritystiimille osoitteeseen yritysvastaava@tko-aly.fi.

Luotu

08.12.2016 - 15:10

Uusi sivusto!

TÄMÄ ON TIETOJENKÄSITTELYTIETEEN OSASTON VANHA SIVUSTO

Tietojenkäsittelytieteen osaston uudet sivut sijaitsevat www.helsinki.fi-palvelimella.

Osoite cs.helsinki.fi ohjautuu nyt uudelle palvelimelle. Tätä osoitetta voidaan edelleen käyttää osaston www-osoitteena. Vanha sivusto löytyy paikasta cs.helsinki.fi/pre2018.

Uusien professorien tervetuliaisluennot ke 29.11. klo 14 - 18

Tietojenkäsittelytieteen uudet professorit esittelevät tieteenalansa ja tutkimuksensa tärkeimmät kysymykset 20 minuutissa.
Luennot järjestetään päärakennuksessa keskiviikkona 29.11. klo 14.00 alkaen.

sali 6 uusi puoli, 3. krs

Matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan dekaani Esko Ukkonen esittelee lyhyesti Pan Huin.

14.15 Pan Hui: MOBILE AUGMENTED REALITY: BLESSING OR CURSE?

Tietojenkäsittelytieteen laitos täyttää 50 vuotta

#uhcs50

Helsingin yliopiston tietojenkäsittelytieteen laitos täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi järjestetään torstaina 31.8.2017 klo 13-18 juhlaseminaari yliopiston päärakennuksen juhlasalissa (Unioninkatu 34).

uhcs50.cs.helsinki.fi