Helsingin yliopiston Vuoden Esimies

Helsingin yliopiston henkilökuntayhdistys HYHY ry on jo 13 vuoden ajan valinnut Helsingin yliopiston Vuoden Esimiehen. Kampanjan suojelijana toimii yliopiston kansleri. Kriteerit vuoden esimiehen valinnalle ovat ajankohtaisia, tärkeänä näkökulmana on henkilöstön hyvinvointiin liittyvät osatekijät. Vuoden Esimies 2012 on haussa. Lue tiedote.

Vuoden Esimieheksi aiemmin valitut ovat kirjastonjohtaja Marja-Liisa Harju-Khadr, professori Timo Koponen, professori Pirjo Kukkonen, dosentti, yliopistonlehtori Marja Martikainen, professori Olli Mäenpää, kirjastonjohtaja Pirjo Rajakiili, kielipalvelujen johtaja Seija Korhonen, tutkimusteknikko Anu Ahlroos-Lehmus, kirjastonjohtaja Tuula Ruhanen, hallintopäällikkö Leo Pyymäki, professori Esa Korpi, ylivahtimestari Lasse Hämäläinen ja professori Liisa Keltikangas-Järvinen.

22.10.2012 - 17:31 Marina Kurtén
22.10.2012 - 17:28 Marina Kurtén