Oletko kiinnostunut opiskelijavaihdosta tai työharjoittelusta Euroopassa?

Kansainvälisen vaihdon palvelut järjestää Kielikeskuksen kanssa Cafe Erasmus-tilaisuuden opiskelijavaihdosta ja harjoittelusta kiinnostuneille opiskelijolle 14.10, ja toivomme että välitätte alla olevaa viestiä oman yksikkönne opiskelijoille. Tilaisuus on suunnattu ennen kaikkea opintojensa alkuvaiheessa oleville opiskleijoille, mutta kaikki ovat tervetulleita. Tiedote tilaisuudesta löytyy myös Flamma-sivuiltamme.
Oletko kiinnostunut opiskelijavaihdosta tai työharjoittelusta Euroopassa?
Etkö vielä ole varma, minne haluaisit lähteä?
Tiedätkö, kuinka helppoa on kansainvälistyä opintojen aikana?

Tule mukaan kuuntelemaan ja ottamaan selvää mahdollisuuksistasi 14.10.2014 klo 15 - 17 (Kielikeskus, Fabianinkatu 26). Tilaisuudessa on tarjolla kahvia ja teetä sekä tietoa Erasmus- ja Nordplus-ohjelmista ja kielikeskuksen kurssitarjonnasta.

Paikalla on edustajia kansainvälisen vaihdon palveluista ja kielikeskuksesta sekä vaihdossa olleita ja Helsingissä vaihdossa olevia opiskelijoita.

Kahvitarjoilun vuoksi pyydämme sitovia ilmoittautumisia alla olevan linkin kautta viimeistään 07.10.

Lisätietoja: erasmus@helsinki.fi / nordplus@helsinki.fi tai 02941 22441.

30.09.2014 - 13:41 Heikki Lokki