Oppimisseikkailu 2016: ehdota esitystä - toivo aihetta - kerro kokemuksesi

Tule mukaan rakentamaan Oppimisseikkailua lähettämällä kuvaus käytännön opetuskokeilusta ja toteutuksesta, yliopistopedagogisesta tutkimuksesta tai ajankohtaisesta opintohallinnon tai opetuksen kehittämisen aiheesta. Tai toivo aihetta, josta haluaisit kuulla esityksen! Esitykset voivat olla suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Oppimisseikkailuun kutsutaan mukaan Helsingin yliopiston opettajat, tutkijat, opiskelijat ja hallinto. Seikkailun teemana on tällä kertaa ”Opiskelija keskiöön”.

Oppimisseikkailu 2016 toteutetaan Yliopistopedagogiikan tutkimus- ja kehittämisyksikön YTYn, pedagogisten yliopistonlehtoreiden ja Opettajien akatemian yhteistyönä. Seikkailuareena on yliopiston päärakennus kevätlukukauden luku- ja tenttiviikolla 7. – 8.3.2016. Seikkailuun osallistuminen on yliopistolaisille ilmaista.

Lisätietoa ja linkki e-lomakkeeseen löytyvät Flammasta Oppimisseikkailu 2016-sivustolta (https://flamma.helsinki.fi/fi/opetusasiat-opettajana-kehittyminen-oppimisseikkailu-ehdota).

Esitysten ehdottamisaika päättyy 30.10.2015.

07.10.2015 - 09:08 Pauliina M J Pajunen
07.10.2015 - 09:06 Pauliina M J Pajunen