Helsingin yliopiston rahastojen apurahat ovat haettavissa 10.2.2016 asti

Helsingin yliopiston rahastojen apurahat ovat haettavissa 10.2.2016 klo 15.00 asti.

Rahastojen apurahahaussa on haettavissa apurahoja ja stipendejä sekä perustutkinto-opiskelijoille että jatko-opiskelijoille ja tutkijoille. Haussa on mukana tieteenalakohtaisten rahastojen, juhlarahaston, alumnirahaston ja usean itsenäisen lahjoitusrahaston apurahoja ja stipendejä. Kaikki apurahoja jakavat rahastot perustuvat lahjoitusvaroihin.

Kaikki apurahahakemukset jätetään sähköisen hakujärjestelmän, Aavan, kautta. Hakijat eivät tarvitse järjestelmään erillisiä tunnuksia, vaan järjestelmään kirjaudutaan yliopiston atk-tunnuksilla. Myös suositukset jätetään sähköisen järjestelmän kautta.

Lisätietoja, hakuohjeet ja linkin hakujärjestelmään löydät Helsingin yliopiston rahastojen verkkosivulta.

27.01.2016 - 12:19 Pauliina M J Pajunen
27.01.2016 - 12:18 Pauliina M J Pajunen