Opiskelijavaihtopaikat kaikkien tiedekuntien opiskelijoille: haku alkaa

Opiskelijavaihtomahdollisuuksia kaikkien tiedekuntien opiskelijoille
(https://flamma.helsinki.fi/portal/home/sisalto?_nfpb=true&_windowLabel=contentviewer&contentId=HY349395&lang=fi&_pageLabel=content_view)

Kiinnostaako sinua opiskelijavaihto lukuvuonna 2016-2017? Tiesitkö että oman yksikkösi Erasmus-, Nordplus- sekä yksikön omien sopimusten lisäksi voit hakea myös kaikkien tiedekuntien opiskelijoille avoimia vaihtopaikkoja.

Helmikuussa järjestettävässä haussa voit hakea seuraaviin kohteisiin:

Haun järjestää kansainvälisen vaihdon palvelut.

Kaikkien tiedekuntien kandi- ja maisterivaiheen opiskelijat voivat hakea. Joissakin yliopistoissa vaaditaan kohdemaan kielen taitoa, useissa kohteissa pohjoismaissa, Aasiassa, Venäjällä ja Georgiassa on mahdollista opiskella englanniksi.

Hakuaika on 1.2.-24.2.

Hakuohjeet ja valintakriteerit löydät hakuilmoituksista ylläolevien linkkien kautta.

Lisätietoja saat kansainvälisen vaihdon palveluista. Voit tulla käymään vastaanotolla ilman ajanvarausta:  yliopiston päärakennus, Fabianinkatu 33, 1. krs

Opiskelijavaihdon koordinaattorit:

• Aasia, Afrikka, Lähi-itä, Venäjä, Serbia ja Georgia: Raisa Asikainen. Vastaanotto ma 12-15, puh. 2941 22241, ulkomaillaopiskelu@helsinki.fi. Huom. 25.1.-2.2. erityisneuvontaa poikkeuksellisesti vain sähköpostitse työmatkan takia (aikaero)
  • Pohjoismaat / Nordlys ohjelma: Heidi Ilomäki. Vastaanotto ti 12-15, puh. 2941 22178, nordplus@helsinki.fi

Tervetuloa myös hakuinfoon

• Afrikka ja täydennyshaku Erasmus-alueen ulkopuolelle (Aasia, Venäjä ja Georgia):
    ma 8.2. klo 16.15-17, yliopiston päärakennus, Fabianinkatu 33, sali 6
27.01.2016 - 20:54 Heikki Lokki