Hae opiskelijaedustajaksi Ison Pyörän kandiohjelmien johtoryhmiin

Ison Pyörän valmistelu on edennyt vaiheeseen, jossa uusien koulutusohjelmien sisältöjä aletaan suunnitella. Suunnittelusta vastaavat johtoryhmät, joihin yliopisto on pyytänyt ylioppilaskuntaa nimeämään opiskelijajäsenet. Rehtori päätti kandiohjelmista 8.2. (Rehtorin päätös 15/2016) ja päätös sekä uudet kandiohjelmat löytyvät Flammasta. Jokaiseen ryhmään nimetään yksi varsinainen opiskelijajäsen sekä hänelle varajäsen. Varajäsenellä on johtoryhmän työskentelyssä läsnäolo-oikeus. Aiemmalla hakukierroksella ei saatu täytettyä kaikkia paikkoja, joten tämä hakukierros koskee vajaaksi jääneitä paikkoja.

Haku avautuu 26.2. seuraaviin kandiohjelmiin:

Biologian koulutusohjelma (haetaan varajäsentä)
Ympäristötieteiden koulutusohjelma
Metsätieteiden koulutusohjelma (haetaan varajäsentä)
Ympäristö- ja elintarviketalouden koulutusohjelma
Farmaseutin koulutusohjelma
Matematiikan, fysiikan ja kemian opettajan koulutusohjelma
Tietojenkäsittelytieteen koulutusohjelma (haetaan varajäsentä)
Kemian koulutusohjelma
Geotieteiden koulutusohjelma (haetaan varajäsentä)
Teologian ja uskonnontutkimuksen koulutusohjelma (haetaan varajäsentä)
Logopedian koulutusohjelma (haetaan varajäsentä)
Kulttuurientutkimuksen koulutusohjelma (haetaan varajäsentä)

Kandiohjelmien johtoryhmät koostuvat kolmikannan mukaan opiskelija-, opetus- ja keskiryhmän jäsenistä. Johtoryhmät aloittavat työskentelynsä viimeistään maaliskuun alussa ja työskentely jatkuu tiiviinä syksyyn 2016.

Ylioppilaskunnan hallitukselle osoitetut vapaamuotoiset hakemukset tulee lähettää viimeistään maanantaihin 7.3.2016 kello 12.00 mennessä osoitteeseen kirjaamo(at)hyy.fi. Hakemuksen maksimipituus on 2000 merkkiä ilman välilyöntejä ja hakemuksesta tulee ilmetä selkeästi tehtävän kannalta oleellinen kokemus, motivaatio ja käytettävyys, nykyinen pääaine, minkä ohjelman johtoryhmään hakee ja hakeeko varsinaiseksi vai varajäseneksi. Ylioppilaskunta toivoo hakijoiksi eri sukupuolten edustajia. Lisätietoja tehtävästä antaa asiantuntija (yliopistohallinto ja korkeakoulupolitiikka) Janne Lardot, puh. 050-543 8460, sähköposti janne.lardot(at)hyy.fi.

Ylioppilaskunta nimeää opiskelijajäsenet myös maisteriohjelmien johtoryhmiin. Niistä käynnistetään erillinen haku erittäin pian.

02.03.2016 - 13:17 Pauliina M J Pajunen
02.03.2016 - 13:16 Pauliina M J Pajunen