Osallistu kampusten väliseen kilometrikisaan 1.5.-22.9.2016

Helsingin yliopiston henkilökunnalle suunnattu hauska ja leikkimielinen kisa, joka samalla tukee omaa ja ympäristön hyvinvointia! Kisaan voit osallistua olitpa ”sunnuntaipyöräilijä” tai ”himopyöräilijä”.

Osallistumisohjeet:

Osallistuminen on helppoa. Osallistua voit yhteen neljästä joukkueesta. Joukkueet ovat nimeltään Helsingin yliopisto Viikin kampus, Helsingin yliopisto keskustakampus, Helsingin yliopisto Kumpulan kampus ja Helsingin yliopisto Meilahden kampus, valitse se paikka missä työskentelet. Rekisteröidy ”Kilometrikisan” nettisivuilla, täyttämällä tietosi www.kilometrikisa.fi tai jos olet jos rekisteröitynyt aikaisemmin voit liittyä joukkueeseen linkistä http://www.kilometrikisa.fi/teams/join/

Osallistumiskoodi on Viikki2016, Meilahti2016, Kumpula2016 tai Keskusta2016, riippuen missä kampuksella työskentelet.

Kilometrejä kerrytetään niin työmatka- kuin vapaa-ajan pyöräilystä. Merkitse huolellisesti ajetut kilometrit tietoihisi, merkitsethän kilometrit totuudenmukaisesti, jotta kisasta tulee jännittävämpi!

Huomioithan kaikki tielläliikkujat ajaessasi ja muistathan noudattaa liikennesääntöjä. Muista suojavarusteet, kuten kypärä sekä riittävät ajovalot hämärällä ja pimeässä.

Kaikkien kilometrejä kerryttäneiden kesken arvotaan UniSportin ja AmerSport kultuurisäätiön tuotepalkintoja jokaisena kuukautena. Kisan voittaa kampus, jolla on eniten poljettuja kilometrejä suhteessa kampuksen henkilömäärään syyskuussa! Hauskaa ja turvallista matkaa!

Yliopiston työsuojelutoimikunnat ja UniSport

Lisätietoja kilometrikisasta: