Koulutusohjelmien koordinointiin haetaan projektisuunnittelijaa

Yliopistopalvelujen yksikkö etsii Kumpulan kampukselle koulutusohjelmien ja opetuksen suunnittelupalveluihin

PROJEKTISUUNNITTELIJAA ajalle 1.1.2018-31.12.2019.

Projektisuunnittelijan tehtäviin kuuluu datatieteen ja tietojenkäsittelytieteen koulutusohjelmien koordinointi-, kehittämis- ja suunnittelutehtävät. Hän vastaa koulutusohjelmien tapahtumien järjestämisestä (Computer Science Colloquium, Data Science Fest), kehittämisprojektien hallinnoinnista, ohjesivustojen laatimisesta sekä koulutussuunnitteluun ja opetuksen järjestämiseen liittyvien materiaalien keräämisestä ja muokkaamisesta. Projektisuunnittelija toimii osana Kumpulan kampuksen koulutussuunnittelijoiden tiimiä ja osallistuu opetussuunnitelmatyön ja muiden opintohallinnon prosessien toteuttamiseen ja kehittämiseen.

Haku päättyy 6.12.2017. Hakuilmoitus löytyy osoitteesta https://www.helsinki.fi/fi/avoimet-tyopaikat/projektisuunnittelija-kumpulan-kampukselle-koulutusohjelmien-ja-opetuksen-suunnittelupalveluihin

24.11.2017 - 12:04 Veli Mäkinen