Voit vielä vaikuttaa yliopiston tulevaan suuntaan!

Yliopiston vuosien 2013 - 2016 strategian valmistelu jatkuu. Syksyn aikana keskusteluun ehtii vielä osallistua muun muassa Huipulle ja yhteiskuntaan -blogissa. Myös strategian luonnos on julkaistu kommentoitavaksi.

Yliopiston tulevaisuutta vuosille 2013 - 2016 hahmoteltiin kevään aikana kahden laajan verkkokyselyn avulla. Niiden pohjalta yliopistolle nousi esiin neljä strategiasta tavoitetta: yliopisto kuuluu maailman 50 parhaan yliopiston joukkoon, kantaa vastuunsa yhteiskunnallisena vaikuttajana, on innostava ja kansainvälinen yhteisö sekä rakentaa talouden kestävälle pohjalle. Myös toimenpiteitä näiden tavoitteiden saavuttamiseksi on haarukoitu.

Strategian viimeisin versio on nyt julkaistu Almassa kaikkien pureskeltavaksi. Luonnoksen pohjalta voi miettiä esimerkiksi, ovatko toimenpiteet oikeansuuntaisia tai miten tämä vaikuttaa omaan yksikköön tai työhön.

Keskustelua strategiasta voi käydä kesätauolta palaavassa Huipulle ja yhteiskuntaan -blogissa. Kommentteja voi myös antaa suoraan suunnittelujohtaja Jussi Karviselle (jussi.karvinen@helsinki.fi) ja kehittämispäällikkö Janne Sariolalle (janne.sariola@helsinki.fi).

19.09.2011 - 10:29 Hannu Toivonen
19.09.2011 - 10:27 Hannu Toivonen