Yliopistoyhteisön edustajat hallitukseen valittu

Yliopiston hallitukseen on vaaleissa 4.-5.11. valittu seuraavat edustajat:

Professoreiden ryhmä: Kimmo Kontula (lääketieteellinen tiedekunta), Ilkka Hanski (bio- ja ympäristötieteellinen tiedekunta) ja Markku Leskelä (matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta).

Muun opetus- ja tutkimushenkilöstön sekä muun henkilöstön ryhmä: Ragna Rönnholm (bio- ja ympäristötieteellinen tiedekunta) ja Kirsi Rauhala (lääketieteellinen tiedekunta).

Lisäksi HYY on valinnut hallituksen opiskelijajäseniksi luonnontieteiden kandidaatti Jannica Aallon sekä teologian ja valtiotieteiden ylioppilas Jussi Nuortimon.

Äänestys henkilöstöryhmien edustajien osalta sulkeutui ti 5.11. klo 18.

Kollegio vahvistaa yliopistoyhteisön valitsemat jäsenet kokouksessaan 18.12. Hallitus aloittaa työnsä 1.1.2014.

Hallitusvaalien kanssa samanaikaisesti käytiin myös tiedekunta- ja laitosneuvostojen vaalit. Näiden osalta tulosten julkistamisesta vastaavat tiedekunnat ja laitokset.

06.11.2013 - 12:26 Marina Kurtén
06.11.2013 - 12:24 Marina Kurtén