TYÖJÄRJESTELYT PERJANTAIN MIELENILMAUKSEN AIKANA

Tämän viikon perjantaina järjestettävä ammattiliittojen poliittinen mielenilmaisu uhkaa pysäyttää pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen sekä sulkea mahdollisesti kouluja ja päiväkoteja. Yliopistossa päivä on kuitenkin normaali työpäivä.

Jos mielenilmauksen vuoksi ei pääse matkustamaan työpaikalle, voi perjantain pyytää lomapäiväksi tai käyttää kertyneitä saldoja. Esimiehen kanssa voi myös sopia etätyöpäivästä, mikäli työtehtävät mahdollistavat etätöiden tekemisen. Perjantaiksi on mahdollista ottaa myös palkaton vapaapäivä, jos muut järjestelyt eivät ole mahdollisia.

Palkansaajien mielenilmaukseen Rautatientorilla klo 11-13 voi osallistua omalla ajalla liukuvan työajan puitteissa. Osallistumisesta on kuitenkin ilmoitettava omalle esimiehelle.

15.09.2015 - 15:28 Pauliina M J Pajunen
15.09.2015 - 15:27 Pauliina M J Pajunen