FedEx Express uusi kuriiripalveluiden sopimustoimittaja

Kuriiripalveluiden kilpailutus on nyt valmis ja uudet sopimushinnat tulivat voimaan 26.2.2016.
Kilpailutuksen voitti FedEx Express.

Kilpailutuksen kautta saimme aikaisemmin käytössä oleviin hintoihin verrattuna merkittävät säästöt.
Kilpailutuksen myötä sopimustoimittaja vaihtui ja DHL:n asiakkaiden tulisi siirtyä käyttämään uuden sopimustoimittajan, FedEx Express, kuriiripalveluita.

• FedEx on kilpailutettu kuljetuspalveluiden sopimustoimittajaksi. Uusi sopimus tuli voimaan helmikuussa 2016.
  • Helsingin yliopiston yksiköiden kannattaa siirtyä välittömästi uuden ja erittäin kilpailukykyisen sopimuksen piiriin.
  • Yliopistolle on luotu valmiit kampuskohtaiset asiakastunnukset FedExin tilausjärjestelmään. Katso seuraavasta tiedostosta oman kampuksesi tunnukset ja lisäohjeet palvelun käytöstä:
  • Kampuskohtaiset asiakasnumerot ja ohje palvelun käyttöönotosta

Otathan yhteyttä FedEx –asiakaspalveluun seuraavissa asioissa:

-          Lähetyksenten seuranta

-          Yksittäisiin lähetyksiin liittyvät kysymykset (normaalit lähetykset, DG, Dry Ice)

-          Noudot (DG, Dry Ice)

-          Käyttöönoton kysymykset ja yleinen neuvonta

Email: finland@fedex.com
    Tel. 010 800 515