Rakennusten aukioloajat kesällä 2016

Kesän 2016 ajaksi aukioloaikoja lyhennetään ja heinäkuussa ulko-ovet ovat lukittuna aiempaa useammassa yliopiston rakennuksessa. Kun kampuksilla opetus hiljenee, niin opiskelijoita ja muita kävijöitä liikkuu vähemmän ja tarvetta aukioloon ei ole niin paljon kuin lukukausien aikana. Henkilökunta pääsee sisään omilla avaimillaan.

Kun rakennukset ovat suljettuna, niin kiinteistöpalveluhenkilökunnan kesälomia pystytään keskittämään. Tämä on välttämätöntä, koska sijaisten palkkaaminen on vaikeutunut rekrytointikiellon vuoksi.
Yliopiston rakennusten aukioloajat kesällä 2016 (PDF)

Palvelut jatkuvat

Tavoitteena on keskittää tapahtumat ja tilaisuudet aukioleviin rakennuksiin. Tilat ovat siis käytettävissä tarpeen mukaan. Tiedustelut ja varaukset Tilavarauksesta.

Myös kirjastoissa, kansalliskirjastossa sekä kampusten ravintoloilla sekä liikuntapalveluissa tulee olemaan poikkeavia aukioloaikoja. Kannattaa tarkistaa aukioloajat netistä.

Vahtimestaripalveluita on tarjolla koko kesän ajan vaikka oman talon vahtimestari olisikin lomalla. Vahtimestarin tavoittaa soittamalla vahtimestaripisteen numeroon, joka yhdistyy kyseisestä kiinteistöstä vastaavalle. Myös kiireelliset huolto – ja korjaustyöt hoidetaan.

Yliopiston puhelinvaihde yhdistää

Yliopiston puhelinvaihteesta saat ajantasaiset tiedot rakennusten aukioloajoista sekä tavoitat tila- ja kiinteistöpalveluista vastaavat. (Puhelinvaihde palvelee maanantaista perjantaihin klo 8-16 vaihde 02941911)

Työajan ulkopuolella Yliopiston vartiointiliike ottaa palvelunumerossa 02941 44500 vastaan kiireelliset ilmoitukset myös kesäaikana.

Tarkista aukioloajat netistä

Yliopiston rakennusten aukioloajat kesällä 2016 (PDF)

Helsingin yliopiston kirjastojen aukioloajat

Kansalliskirjaston aukioloajat