me@tktl 01/07

Summary

Aiemmat numerot

Toimitus

me@tktl on Helsingin yliopiston tietojenkäsittelytieteen laitoksen sisäinen verkkojulkaisu. Lehti ilmestyy lukuvuoden aikana kerran kuukaudessa, noin kuun 15. päivä.

Verkkolehti kertoo laitoksella tehtävästä tutkimuksesta, ajankohtaisista teemoista ja tapahtumista sekä esittelee kiinnostavia henkilöitä. Päiväkirja-palstalla laitoksen henkilökunnan jäsen tai opiskelija pitää viikon ajan päiväkirjaa toiminnastaan laitoksella. Kuulumisissa käsitellään postuumisti menneen kuukauden keskeiset laitostapahtumat ja Kasvot taas esittelee laitoksen uudet työntekijät.

Lehden päätoimittaja on tiedottaja Sanna Kettunen, joka ottaa mielellään vastaan juttuja ja juttuaiheita. Lehden juttujen deadline on kuun 5. päivä. Virtuaalitoimituksen katuosoite on Tietotojenkäsittelytieteen laitos, PL 68, 00014 Helsingin yliopisto.