Koulutus- ja uratutkimuskysely: HY suhteessa muihin suomalaisiin ja eurooppalaisiin yliopistoihin

TKTL:n opiskelija!

Helsingin yliopiston tietojenkäsittelytieteen laitos on osallisena 850 muun korkeakoulun ohella Euroopan laajimmassa koulutus ja urakyselyssä nimeltään "trendence Graduate Barometer".

Kyselyssä selvitetään muun muassa sitä, kuinka tyytyväinen olet opintoihisi sekä mitä odotuksia sinulla on tulevaa uraasi koskien, mukaanlukien potentiaaliset työnantajat. Kysely kerää yhteen opiskelijoiden mielipiteitä ympäri Eurooppaa sekä arvioi eroja ja yhtäläisyyksiä eri maiden välillä, toisaalta parantamaan opiskelun työelämärelevanssia ja toisaalta helpottamaan työelämään siirtymistä.

Osallistu Graduate Barometer 2011 -kyselyyn. Internetissä oleva kyselylomake on helppo ja nopea täyttää. Vastaukset käsitellään anonyymisti ja luottamuksellisesti, noudattaen tietosuojaa koskevaa lainsäädäntöä. Kyselyyn voivat vastata kaikki LuK-, FM- ja jatko-opiskelijat.

Vastattuasi kyselyyn sinun on mahdollista verrata vastauksiasi Suomen ja Euroopan opiskelijoiden keskiarvoihin. Lisäksi sinulla on mahdollisuus voittaa jokin seuraavista, kaikkien vastanneiden kesken arvottavista palkinnoista:

* 2 x € 1000

* 5 x € 500

Kyselyn toteutetaan yhdessä trendence instituutin kanssa.

Osallistu kyselyyn osoitteessa:

Laitoksemme osallistuu barometriin jo kolmatta kertaa. Kahden edellisen vuoden raportit, joissa laitoksemme opiskelijoiden vastauksia on vertailtu Suomen muihin IT-alan oppilaitoksiin ja myös muihin eurooppalaisiin yliopistoihin, löytyvät näistä linkeistä:

08.11.2010 - 16:51 Jaakko E Kurhila
08.11.2010 - 16:47 Jaakko E Kurhila