Pauliina Pajunen on laitoksen uusi talous- ja henkilöstösihteeri

Laitoksen uusi talous- ja henkilöstösihteeri Pauliina Pajunen aloitti työt toukokuun alussa. Alla Pauliinan esittely.

Kuka olet ja mistä tulet?

Hei kaikille! Olen Pauliina Pajunen, uusi talous- ja henkilöstösihteeri täällä tietojenkäsittelytieteen laitoksella. Olen työskennellyt aiemmin yksityisellä sektorilla erilaisissa hallinnollisissa toimistotehtävissä, mutta yliopistomaailma on minulle vielä uusi ja ihmeellinen. Asustelen täällä Kumpulassa, joten uusi työmatkani on ihanteellinen :)

Mitä ryhdyt tekemään laitoksella?

Työtehtäviini tulee kuulumaan ainakin laitoksen talouden seurantaa, vierailijoiden majoitus- ja matkavarausten hoitamista, paperilaskujen käsittelyä sekä jatkossa todennäköisesti muutakin.

Olet laitoksella aivan uusi. Mitä tiedät laitoksesta ja mitä odotat siltä?

Ennen rekrytointiani en oikeastaan tuntenut laitosta muuten kuin ulkopuolelta. Olen nyt kovasti yrittänyt tutustua taloon työtehtävien, nettisivujen ja teidän työkavereiden kautta. Niin kuin jo kerroin, en ole aiemmin työskennellyt yliopistossa, joten odotan laitokselta mielenkiintoisia ja haasteellisia työtehtäviä uusien asioiden parissa. Toivon kehittyväni päteväksi yliopiston talous- ja henkilöstöasioiden taitajaksi teidän kokeneempien konkareiden joukossa.

Mitä kaikkien pitäisi tietää sinusta?

Olen aika avoin ja sosiaalinen ihminen ja minulle saa tulla aina juttelemaan. Tulen myös varmasti kyselemään näin alkuaikoina teiltä muilta paljon, joten toivon kärsivällisyyttänne :). Olen mielelläni monessa mukana, joten jos minulla suinkin on aikaa, saa minut helposti houkuteltua mukaan erilaisiin projekteihin.

Työpisteeni sijaitsee hallintosiivessä, huoneessa D241. Sähköpostiosoitteeni on pauliina.pajunen@cs.helsinki.fi ja puhelinnumeroni 191 51040.

Miten vietät vapaa-aikasi?

Vapaa-aikanani opiskelen (aikuiskasvatustieteitä), matkustelen, kuluttelen kaloreita eri tavoin liikkuen ja puuhastelen kaikenlaista kodin ympärillä ja kavereiden kanssa. Olen vähän huono viettämään "luppoaikaa", joten jos aikaa vuorokauteen jää, nukun...

05.05.2011 - 16:26 Hannu Toivonen