TKO-äly järjestää fuksisyksyn varaslähdön

Tietojenkäsittelytieteen opiskelijoiden ainejärjestö TKO-äly kutsuu vanhat ja erityisesti uudet opiskelijat perinteiseen fuksisyksyn (fuksi = 1. vuoden opiskelija, uusille opiskelijoille tiedoksi) varaslähtöön la 27.8. Yhteislähtö Havis Amandan patsaalta kello 12:00. Porukan tunnistaa iloisen keltaisista haalareista.

Mantalta suunnistetaan lautalla Suomenlinnaan hengailemaan ja piknikeeraamaan. Ohjelmassa on tutustumista ja leikkimielisiä pelejä frisbeen heittelystä kertakäyttögrillin sytyttämisen harjoitteluun. Saaressa ollaan niin pitkään kuin ilta hämärtää tai sade yllättää. Jatkot kolmannella ylioppilastalolla, Domus Gaudiumissa, osoitteessa Mechelininkatu 3 C kello 18 alkaen. Jatkoille voi lähteä vaikkei Suomenlinnaan ennättäisikään!

Lisätietoja tapahtumasta, mm. ohjeita, kartta, puhelinnumeroita: http://members.tko-aly.fi/calendar_events/view/383

Näissä laitoksen uutisissa ei tiedoteta säännöllisesti TKO-älyn tapahtumista. Parhaiten perillä pysyy liittymällä TKO-älyn jäseneksi ja postituslistalle tai seuraamalla TKO-älyn toimintakalenteria. Syksyllä on mm. lukuisia tapahtumia uusille opiskelijoille sekä perinteiset, akateemiset vuosijuhlat.

Toimittaja: Hannu Toivonen

26.08.2011 - 09:50 Hannu Toivonen