Laitoksen liikuntamaksusopimus

Laitoksen liikuntamaksusopimusta on nyt jatkettu entisin ehdoin 31.8.2012 saakka. Laitos korvaa 50 % liikuntamaksusta laitoksen kokoaikaisille työntekijöille (työsopimus vähintään 6 kk), mukaan lukien ne henkilöt, joiden viikkotyöaika on työsopimuksessa vähintään 20 tuntia viikossa. Liikuntamaksu oikeuttaa kuntosalin, ohjattujen tuntien sekä palloiluvuorojen käyttöön kaikissa Yliopistoliikunnan toimipisteissä. Lisäksi liikuntamaksulla saa alennusta Yliopistoliikunnan lisämaksullisista palveluista ja yhteistyökumppanien liikuntapalveluiden hinnoista. Liikuntamaksu on henkilökohtainen, eikä se ole siirrettävissä toiselle henkilölle. Liikuntamaksu aktivoidaan henkilökohtaisesti (= liikuntatarran nouto) Yliopistoliikunnan palvelupisteessä. Liikuntamaksun (="Liikuntakauden” tulee alkaa viimeistään 30 päivän päästä aktivointihetkestä).

Yliopiston liikuntakeskuksiin on nyt toimitettu päivitetty nimilista niistä laitoksen henkilöistä, joilla on oikeus 50 prosentilla tuettuun liikuntamaksuun kuluvalla sopimuskaudella. Annan mielelläni lisätietoja liikuntamaksuun liittyvistä käytännön järjestelyistä.

Hyvinvointiterveisin,

Pauliina Pajunen