Game Engine Architecture
4
Ohjelmistojärjestelmät
Syventävät opinnot
Game technology, engine architecture & implementation. C++ programming techniques in a games context. Prerequisites: Introduction to Game Programming, C/C++. Course book: J.Gregory: Game Engine Architecture (2nd ed., 2014).
Koe
07.03.2017
09.00
A111
Vuosi | Lukukausi | Päivämäärä | Periodi | Kieli | Vastuuhenkilö |
---|---|---|---|---|---|
2017 | kevät | 18.01-03.03. | 3-3 | Englanti | Juha Vihavainen |
Luennot
Aika | Huone | Luennoija | Päivämäärä |
---|---|---|---|
Ke 14-16 | B222 | Juha Vihavainen | 18.01.2017-01.03.2017 |
Pe 12-14 | B222 | Juha Vihavainen | 20.01.2017-03.03.2017 |
Harjoitusryhmät
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
Ke 16-18 | C222 | Martin Radev | 25.01.2017—01.03.2017 |