Game Engine Architecture

582662
4
Ohjelmistojärjestelmät
Syventävät opinnot
Game technology, engine architecture & implementation. C++ programming techniques in a games context. Prerequisites: Introduction to Game Programming, C/C++. Course book: J.Gregory: Game Engine Architecture (2nd ed., 2014).

Koe

07.03.2017 09.00 A111
Vuosi Lukukausi Päivämäärä Periodi Kieli Vastuuhenkilö
2017 kevät 18.01-03.03. 3-3 Englanti Juha Vihavainen

Luennot

Aika Huone Luennoija Päivämäärä
Ke 14-16 B222 Juha Vihavainen 18.01.2017-01.03.2017
Pe 12-14 B222 Juha Vihavainen 20.01.2017-03.03.2017

Harjoitusryhmät

Group: 1
Aika Huone Ohjaaja Päivämäärä Huomioitavaa
Ke 16-18 C222 Martin Radev 25.01.2017—01.03.2017

Information for international students