Game Engine Architecture
4
Ohjelmistojärjestelmät
Syventävät opinnot
Game technology, engine architecture & implementation. C++ programming techniques in a games context. Prerequisites: Introduction to Game Programming, C/C++. Course book: J.Gregory: Game Engine Architecture (2nd ed., 2014).
Koe
27.02.2013
16.00
B123
Vuosi | Lukukausi | Päivämäärä | Periodi | Kieli | Vastuuhenkilö |
---|---|---|---|---|---|
2013 | kevät | 16.01-22.02. | 3-4 | Englanti | Juha Vihavainen |
Luennot
Aika | Huone | Luennoija | Päivämäärä |
---|---|---|---|
Ke 14-16 | C222 | Juha Vihavainen | 16.01.2013-22.02.2013 |
Pe 12-14 | C222 | Juha Vihavainen | 16.01.2013-22.02.2013 |
Harjoitusryhmät
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
Ke 16-18 | CK111 | Zachary Laster | 21.01.2013—22.02.2013 |
Aika | Huone | Ohjaaja | Päivämäärä | Huomioitavaa |
---|---|---|---|---|
To 16-18 | CK111 | Zachary Laster | 21.01.2013—22.02.2013 |
Information for international students
See the course home page: http://www.cs.helsinki.fi/u/vihavain/k13/gea/
Yleistä
See the course home page: http://www.cs.helsinki.fi/u/vihavain/k13/gea/