Game Engine Architecture

582662
4
Ohjelmistojärjestelmät
Syventävät opinnot
Game technology, engine architecture & implementation. C++ programming techniques in a games context. Prerequisites: Introduction to Game Programming, C/C++. Course book: J.Gregory: Game Engine Architecture (2nd ed., 2014).

Koe

27.02.2013 16.00 B123
Vuosi Lukukausi Päivämäärä Periodi Kieli Vastuuhenkilö
2013 kevät 16.01-22.02. 3-4 Englanti Juha Vihavainen

Luennot

Aika Huone Luennoija Päivämäärä
Ke 14-16 C222 Juha Vihavainen 16.01.2013-22.02.2013
Pe 12-14 C222 Juha Vihavainen 16.01.2013-22.02.2013

Harjoitusryhmät

Group: 1
Aika Huone Ohjaaja Päivämäärä Huomioitavaa
Ke 16-18 CK111 Zachary Laster 21.01.2013—22.02.2013
Group: 2
Aika Huone Ohjaaja Päivämäärä Huomioitavaa
To 16-18 CK111 Zachary Laster 21.01.2013—22.02.2013

Information for international students

See the course home page: http://www.cs.helsinki.fi/u/vihavain/k13/gea/

 

Yleistä